December 16, 2012

Bila Hang Tak Dak / Without You


Sejak balik kerja hari tu, sambil merempit di jalanan, tetiba telinga aku disampuk sesuatu. Sebelum ni memang pernah dengaq. Tapi entah mengapa hari tu telinga ni betul-betul menangkap kata-kata yang diungkapkan. Macam sesuai ja untuk aku bagi jawapan untuk soalan-soalan yang sejak kebelakangan ni ditujukan kepada diri ni. Kalaulah radio ada butang repeat, sah-sah aku akan ulang dengaq sampai berdarah telinga ni. Aku cuma nak habaq "Without you, the rain still water.Without you, i still can thinking. Without you, the rainbow still colourful!." Hahaha Part paling aku suka nak habaq adalah perkataan yang dihitamkan secara terang di bawah.


Tanpamu, mentari tetap bersinar
Tanpamu, bumi ini masih berputar
Tanpamu, P.Ramlee tetap superstar
SENDIRI, TAK BERERTI KU TAK LAKU
Tanpamu, hujan itu masih air
Tanpamu, ku tetap boleh berfikir
Tanpamu, pelangi berwarna-warni
Sendiri, ku boleh cari pengganti...

Lirik dia ala-ala motivasi sangat! hihi. Jadi kepada yang tengah patah hati kat luaq tu tok sah dok layan sangat hati.Sila terus menikmati keindahan dunia dan teruskan kehidupan yang meriah ni. =)

p/s: Aku rasa orang yang dok tengok aku tengah berkaraoke sepenuh hati dengan segala gerak tangan naik turun sambil bawak motor mesti kagum! Dengan kepala dan badan-badan goyang sekali mengikut irama dalam telinga.Itu depa tak tengok lagi aku berBeyonce masa tengah bawak kereta! Hahaha (Kagumlah sangat kan. Depa kata aku 3/4 adalah!)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...