May 19, 2011

10 tahun bersama ....

1 dekad...
Tak pernah terlintas dalam fikiran selama ini hubungan kita
Kau dan aku tetap bersama
Mengharungi pelbagai kisah seribu warna
Ke mana saja ku melangkah kau tetap ada
Menyaksikan suka duka yang telah ditakdirkan
Terima kasih buat segalanya
Akan ku tunggu kisah kita seterusnya....







Itu dia sajak buat kasutku ini.
Siapa sangka inilah kasut yang serasi bersama dengan kaki 'gajah' ni
Dalam sejarah peribadi tidak pernah ada kasut Che Kay yang bertahan
Inilah satu-satunya.
Bila dipandang kasut ini, pasti Che Kay teringatkan Batu Pahat
Hidup..... macam-macam kisahnya....

p/s: Gambar paling atas sekadar hiasan. Hahaha =P

10 comments:

aDie dALi said...

10 yrs????????///

kasut cap apa kah itew?

Che Kay said...

Dr Cardin uols

Al-Scheira said...

amboi..lamenye...

isabelle said...

gmbr yg 1st tu mmg propa la hang ni...

encikReza said...

patot la setia
dr cardin katenya...

Fred Isman said...

gambar kat atas, wat aku terpegun sekejap..hehehe..tp nasib baik kasut jer..heheheh

Che Kay said...

Al-Scheira > jodoh uols

Kak Belle> haha sekali skala nak propa dengan kawan2.

Reza> DIa yang setia dengan i

Fres> hehehehe

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

berjasa sgt kasut tu kt ko kan...heheheheeheh

Che Kay said...

tu la anis.macam2 tempat dia pergi. (salah satunya masa konvo u! hehehe)

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

hehehehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...