March 20, 2013

Bukan Kisah 9 Bulan!


Ada kala bila kawan yang selalu kita mengadap tetiba dah tak ada, barulah kita rasa macam oh, tak bestnya dia tak da! Tapi ada masanya ada jugak macam meluat bila tengok hari-hari. Biasalah kita ni manusia biasa. Malam ni aku teringatkan kawan yang dah tak ada tu. La ni dia dah pindah pi tempat lain. 

Nak dijadikan cerita, kawan aku tu ntah macam mana dia terjumpa supplement Iron tablet, Folic Acid dengan Vitamin B kompleks dalam beg aku. Dia terus jerit, "FAIZALLLL!!! WHY YOU TAKE ALL THESE SUPPLEMENTS? Are you planning to pregnant?" dengan muka dia yang penuh tanda soal. 

Aku dengan muka ala-ala nak menganjing dia balik, aku berkata "Haiyooo if my name is Faizah, i still cannot pregnant la amoi! Hang ingat yg makan supplement tu utk pregnant ja ka? Kan hari tu aku derma darah!". Amoi tu sambung gelak jahat kat aku. Siot punya amoi, sampai hari ni aku terbayang gelak jahat dia~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...