March 11, 2011

Gandalf Melayu



Saya sekadar nak berkongsi perasaan ketika dalam panggung. Ketika watak Kesum oleh Datuk Rahim Razali muncul di skrin Hikayat Merong Mahawangsa, terus mulut saya terkeluar "WOW, GANDALF!"

Terus orang sebelah saya ketawakan saya. Untuk makluman orang di kiri dan kanan saya dalam panggung tu saya tak kenal ye. Mungkin mereka juga terfikir seperti apa yang saya fikirkan. Nasib baiklah saya tak teringatkan kuah laksa yang sedap jika ada daun kesum. =)

p/s: Merong oh Merong! Bikin hati saya rindu Gusti Putri Raden Adjeng Retno Dumilah....

11 comments:

isabelle said...

hihihi..gandalf.
lawak giler ko, dik...

Che Kay said...

opocot!awal pagi dah ada orang komen. hehe. serius memang teringat betul kat gandalf. sib baik kesum tak de kuda putih! hehehe

What's luv gotta do ? said...

belum ada kesempatan nak pi tgk, terlalu sibuk tahap Gaban !!! ;(

Che Kay said...

Lurve> nanti ada la tu kesempatan utk nonton. jangan sedih2 ok. lebih sedih sebab kita tak bergambar bersama. dah la 21 tahun tak berjumpe, bila dah jumpe boleh terlupe. huhuhu

maziah said...

so berapa bintang dari 10???

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

hahahah..ko ni aku pown tak teringat mcm tu..kuat ingatan ko kan...baik ko jadi wartawan hiburan je kay lagi masyukkk

encikReza said...

wooooo
cheKAy dh selamat menonton....
nway, x balik semenanjungkah?
wedding che'gu boowah?

Che Kay said...

Maziah> erm kenapa harus beri bintang? dah tu dari 10 bintang sajo.Kat langit tak terkira bintangnya. hehehe. btw u tunggu la review2 org lain. i ni jenis support pelem malaysia~(katanye~ hehehe)

anis> kuat ingatan? teeeet! nanti i cite pasal kuat tak kuat ingatan ni. btw wartawan hiburan ye? jap nak cari imej dulu. hehehe

Che Kay said...

encikReza> semangat ye pegi tgk semalam. btw wedding chegu boowah tu i tak turun. dah bagi tau dia. pi ka? kalau pi kerem salam kat dia. =)

Sheriffa said...

wahh..awai hang p tonton noo...ni ceq jeles ni...haha

Al-Scheira said...

hhaa..bestkan cite neh..hahaah..sngt suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...