March 30, 2011

Kisah Hidup Saya: Kisah Paling Lawak!

Hidup ini penuh misteri
Ada kala yang terjadi tidak dapat diduga
Hidup anda bagaimana?
Ini kisah saya
Kisah paling saya kagum
Kalian juga boleh menjadi seperti saya
Yang penting usaha!

www.this-is-my-story.com/v/7R2WA14MS34H

Untuk tahu sila klik link di atas. Jangan risau ini tidak ada kena mengena dengan mlm, ebook atau sebarang jenis perniagaan. Sekadar lawak untuk hari ini.

p/s: Aduhai aku nak tergolek tengok video ni.

4 comments:

Al-Scheira said...

taw takpe..yang penting usaha..MACAM KITA...hahahaah...korang ada?..ghaha

www.this-is-my-story.com/v/LD886DHYNRA6

Che Kay said...

hahahahah! ko bikin hari aku ceria! terima kasih lagi sekali

isabelle said...

bjanggut haku tunggu...haihhh

Che Kay said...

miss isabelle> alahai datin, tak vogeu la kalau dah tumbuh janggut! biasa la kisah femes, ramai nak tgk tu yang lambat sket upload. ramai yg mengeluh. ada juga yang berjaya tgk dan gelakkan kisah saya ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...