May 7, 2009

'AF': Transformasi Dah Lama Berlaku (Korang Je Tak Perasan!!!)

AF memang menjadi bualan yang terhangat ketika ini. Cik Kay ni walaupon tidak melayan setahap dewa seperti mana Cik Kay melayan OIAM, tetap Cik Kay mengambil intipati segala yang berlaku. Sebagai wartawan hiburan tidak rasmi di rumah, Cik Kay kena la 'bersedia' sebab 'bos' besar selalu merujuk kepada Cik Kay bila bab dunia hiburan. Kalau Cik Kay tak tahu, 'bos' mesti tak percaya sebab dari kecik memang URTV tu sahabat baik sejak Cik Kay dah pandai membaca. Kalau zaman mula-mula Cik Kay baca URTV, kisah paling sensasi dalam majalah tu tak lain dan tidak bukan iaitu kisah kehidupan Mazuin Hamzah (idola sangat!) yang berkahwin dengan kerabat Diraja Brunei dan juga kisah penyanyi sensasi Sudirman dengan lakaran kartunnya dalam majalah tersebut. Tu dia! Cik Kay dah bukak  cerita serba sedikit yang Cik Kay tahu. 


Seperti tajuk di atas, Cik Kay nak bercerita tentang 'AF'. Orang kat luar sana dah bising-bising kata walaupun AF dan masuk musim terbaru, tapi transformasi masih lagi tidak kelihatan. Eh! Tolong sikit ye bila bercakap! Siapa kata macam tu? Korang je yang tak perasan! Cik Kay dah lama perasan yang 'AF' ni dah lama melalui tranformasi. Transformasi yang berlaku seiring dengan masa yang berlalu pergi. Bila dikenangkan kembali, bagai tidak percaya betapa 'besar' perbezaan yang berlaku. Apa pon Cik Kay bersyukur kerana masih dikurniakan kesihatan dan juga rezeki untuk meneruskan kehidupan ini. Mari kita lihat transformasi 'AF' yang telah berlaku!




















Wajah Suci
Tahun: 1998


Wajah 'Keji'
Tahun: 2007


HAHAHAHAHAHA
'AF' = 'AKU FAIZAL!'

Ikhlas,
 




p/s: Walaupon transformasi telah berlaku, teman-teman lama masih jua mengenali diri ini. Syukur Alhamdulillah!. Tiada yang lain dicari, hanya untuk menjadi insan yang lebih baik darihari ini. 







8 comments:

musirah said...

hahah..SUCI DAN KEJI sungguh transformasi itu..hahahahaha..

shuhadachomby said...

hampeh ko kay kay...
aku ingat AF dah btl2 transform..aku takcaya..ttakda makan nk transform..boleh nk jd mcm tu...tp tolong lah transform AC mizal ke Pak Nil balik...i love Pak Nil..!!!

Harney said...

wakaak..saje jek mau kasik gempak....apo la ko nih kaykay...nak gelak guling2 kejap..ahahahaha...;p

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

suka wajah suci 2007 hahahaha SUCI KERH?

wajah keji...tu wajah transformasi klu Tiara tgk mesti dia bangga ok

suhanazainal said...

cantek mata u!

grafreak said...

hahaha
lawa spek ini berbanding spek merah tu

KaY FaiZaL said...

musirah:
amboi mant! meriah ko gelak. aku bomb kilang ko baru tau. aku kan skuad bomb dgn alep. hihi =P

shuhadachomby:
sorry la shu, sebab ko tertipu dengan tajuk aku. hihi

Harney:
Sila guling berirama. ala utk hiburan ko jugak sebelum last paper.

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~:
wah anis, betul ke tiara nak bangga dengan aku? OH! aku sungguh terharu. (hihi tak boleh blah!)

suhanazainal:
hihi tq! i tahu mata u pon pernah cantek jugak. =D

grafreak:
hahah shook dengki dengan aku!=P

grafreak said...

demi peminat AF semua maka saya telah buat wallpaper satu. boleh lah didownload dari sini

http://img6.imageshack.us/img6/4629/faizalpotter.jpg

juga untuk pilihan gambar bergerak sila download dari sini

http://img14.imageshack.us/img14/6395/faizalpotteranimated.gif


sila kopi dan paste di browser anda :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...