May 10, 2009

Buat Encik Kapucinoteh ...

Sebagai penghargaan yang tidak terhingga atas 'kerajinan' anda meluangkan masa membuat 'kertas dinding' untuk saya, saya siarkan di sini sebagai satu penghormatan buat diri saudara. hihi.(Ko suka la meng'FaizalPotter'kan aku kan! Untuk si Wan Saman yang nak jadi Wolverine tu dah buat ke? Sian dia nanti. hihi )





Untuk animasi sila klik di sini.

Ikhlas,

5 comments:

grafreak said...

hehe aku suka tengok spek bulat tu :D

wolverine susah sebab berjanggut semua :D
take time itu

btw, mekaseh menaik nama ambe di sini. hahaha

Harney said...

lawa edit muke tuh...hihik

KaY FaiZaL said...

grafreak: ooo sebab spek bulat la kaedahnya. haha tu my first spek tau.

harney: hihi keje cik grafreak la ye.

mesin.masa said...

weh...camner nak buat grafik tu...cam menarik jer...

KaY FaiZaL said...

Incik mesin.masa:
Semua ni kerja cik grafreak. ape kata tanya dia. dia buatkan, so aku publish je kat sini. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...