June 1, 2010

Sarah + Azrin = .....

Kami kawan2 sekelas Diploma AS116 sungguh gembira atas berlansungnya perkahwinan kedua orang kawan sekelas yang sungguh meriah dalam cuaca mendung! Semoga kalian akan terus berbahagia hendaknya, dimurahkan rezeki dan diberkatiNya... =) Bak kata Aneng, berbaloi jugak korang bercinta. (Tapi kitorang dah agak dah. Ko kan Sarah! Hehehe)

SELAMAT PENGANTIN BARU SARAH & AZRIN!

Senyum jangan tak senyum...

Syahdunya....

Gitew!!!


Kenangan dulu-dulu. Masa ni belum lagi. Minggu depan kenduri orang sebelah kiri Sarah dengan orang sebelah kanan Azrin. =) Sebelum terlupa diucapkan Selamat Pengantin Baru juga kepada Zaizil (dari kiri baris kedua orang kedua). Kenduri dia sama dengan Sarah&Azrin. Walaupon tak dijemput, kami ucapkan semoga berbahagia dengan pasangan.



p/s: Teringat masa lepas dinner terakhir dengan classmate AS116 di seksyen 2. Sambil berjalan kaki, Sarah bertanyakan pendapat kami tentang Azrin. Kini semua dah jadi kenyataan.
Buat kawan2 rombongan Che Kay ke JayBee, nanti2 la aku ceritakan kisah sepanjang perjalanan. hehehe

Sumber Gambar: Muka Buku Sayla Comot & Era Raihah


1 comment:

Sheriffa said...

Sweet moment of AS 116..teringat batch aku...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...