November 26, 2010

Demi Sesuap Nasi....

Check list Che Kay malam ni:


MAC Pasar Malam: Check!


Mascara dan Eyeliner: Check and check!

Lipstick RM2: Check!

High Hell & Pantyhose: Double check!


Lastly Cocktail dress: CHECK!

Ok, nak pegi bersiap sekarang.
Nanti jumpa di Asia City di bulatan belakang GSC lama.
Malam ni mesti ramai saingan kat sana!
Bawah ni peta dia.

HAHAHA

p/s: Serius i sakit jiwa!
Mentang-mentang diorang kat sana dah dapat gaji awal,
nasib kami pekerja2 tempelan dilupakan.
Moga-moga tak de la i perlu berdiri kat belakang lorong cari pelanggan!
Huhuhu


pps: Teringat satu peristiwa beberapa bulan yang lepas. Ketika tu Che Kay keluar berhibur bersama kawan. Dalam jam 4 pagi, kami berjalan ke kedai makan. Ketika kami lalu depan mesin ATM, tiba-tiba kami diganggu seorang 'Kakak-kakak' penjual diri. Dia terus tunjukkan dada dia yang leper sambil berkata dengan suara garaunya, "BANG! Ni na nenenku, marilah bang!". Hahahaha kami terus jalan sambil gelak-gelak.

2 comments:

Al-Scheira said...

sgt suka post ko neh!!!!

Che Kay said...

alscheira> susah2 je suka. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...