November 25, 2010

SAYA TAK MAU TENGOK HARRY POTTER!!!



Kawan-kawan tulong la baca apa yang Aku nak terang.
Harap penerangan ni sekali ja.

Aku dah tak tahu nak kata apa pada yang tak faham bahasa. Dan banyak kali habaq yang aku tak mau tengok cerita Harry Potter nih! Awat la payah betoi depa nak memahami segala butir kata-kata ni? Tak mau tengok tak mau tengok la. Aku ada pendirian aku. Hormat la pendirian dan kehendak aku! Aku dah tau cerita dia macam mana. Bukan sebab aku dah baca novel dia. Bukan sebab aku dah tengok filem-filem dia. Sebabnya memang aku dah tau!





Sebabnya...













Dulu aku dah berlakon cerita ni... Tapi depa kata cerita ni tak buleh laku. Tu depa bagi Harry pulak berlakon! =P

p/s: saja buat lawak bengong hehe =D
dah tengok pon cerita dia.

8 comments:

Zainatul Emelia said...

muka kurusnye...!

Che Kay said...

gambaq tingkatan 4, tu yang kuruih! hahaha

Al-Scheira said...

hahahaah..bengong ko..aku ingat ke pehal la...

Che Kay said...

Scheira> hehehe

isabelle said...

hoh..abis diphotoshop bagi nmpk hemsem.
hampesss

Sumandak Kinabalu said...

hahahahaha...
ingatkan pasal apa tadi...
mantap lah poster tu...hahaha

deqdeq said...

wallah....abg kay penah berlakon rupanya....x tau plak...hheehe

mojoko said...

Haaa....perasaan betl!saya dah tgk...tapi boringlah sampai tertidur dalam p.wanyang, tak faham jln cita kot!Kalau nak tambah traffik banyak klik kat sini:http://www.easyhits4u.com/?ref=mojoko

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...