February 28, 2009

Dan Sebenarnya Bersama Adik Beradik Joyah

Hari: Sabtu
Tarikh: 28 Februari 2009
Agenda: Lepak di rumah sambil menonton TV.

Sambil-sambil Konah melepakkan diri bersama TV, Konah melunsuri laman sesawang youtube. Semasa sedang berseronok menghabiskan masa bersama 'Faana' tiba-tiba Konah jumpa video di bawah ni.



Konah sungguh gembira melihat adik-adik Joyah ni rajin buat video yang kiut dan comel. Tak tau la kan kalau orang lain nak kata adik-adik Joyah ni gedik ke ngade-ngade ke, yang penting diorang tak buat video yang bukan-bukan. Konah suka sangat lagu ni. Tengok video ni kan, Konah rasa macam nak join menyanyi sekali dengan adik-adik Joyah ni. hehehe. :)

~Konah Kelabu~

2 comments:

aDie dALi said...

konha, sape semue bdk tu?

Kay Faizal said...

entah! Konah pon tak kenal. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...