August 9, 2009

Lagu Buat Teman

Malam yang sepi ini membuatkan diri terkenang detik manis ketika bersama teman-teman. Walaupun mereka tiada di sisi, mereka masih sudi hadir di segenap maya yang ada. Mereka juga hadir ketika hati ingin berkongsi luah rasa. Adakah aku merindui mereka? Ya, sudah pasti! Ketika ini memang aku merasakan satu kesunyian. Apa pun, aku ingin mengucapkan terima kasih buat semua teman-teman yang hadir dalam hidup ini. Buat mereka yang pernah hadir, akan hadir atau ada di sisi untuk menjadi seorang temanku, terimalah lagu ini buat kalian.


Teman Yang Kukasih
Engkaulah temanku tempatku mengadu,
Tika tawa pilu tetap bersamaku,
Teman yang ku kasih akanku hargai,
Hingga akhir nanti kan kekal abadi,
Ku pinta oh tuhan agar berpanjangan,
Sebuah persahabatan penuh keikhlasan...


3 comments:

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

dah lama tak dgr lagu ni..dulu ada kawan roommate aku suka pasaki lagu ni berulang ok...ulang smp esok pagi kitaorg bangun pagi...
teka sapa dia...

Che Kay said...

sape ye? hehehe =P

Chenta said...

saya pun selalu gak terkenang member and kenangan2 lama . ahaks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...