September 11, 2009

Yahuuuu~~~!!!


Akhirnya, penantian yang berbulan itu telah tertunai juga. Pada mulanya Cik Kay berhasrat untuk mencari satu album baru yang ala-ala glamour, meletop dan sensasi. Namun sebaik saja Cik Kay terlihat Edisi Istimewa ini, terus tanpa berfikir panjang, Cik Kay ambil, hulur duit dan melangkah pergi dengan hati yang berbunga-bunga. Hehehe. Hajat yang berbulan lama tercapai juga. Terima Kasih la kepada Les'Copaque sebab mengeluarkan dvd ini. Penantian itu memang menyeksakan. Tapi itu semua bukan sia-sia.

Yang membuatkan hati Cik Kay berbunga-bunga sebab tak sabaq nak bawak balik ke kampung dan berkongsi dengan buah hati pengarang jantung Cik Kay. Dulu masa cerita ni keluaq kat wayang, Cik Kay tak sempat nak bawak buah hati menonton. Jadi dengan ada dvd ini, semoga Aidilfitri ini akan lebih meriah. hahaha. Masa Hari Raya orang nak pi ziarah menziarah sanak keluarga, ni terbalek la pulak ye. Ada ka nak ajak orang tengok dvd.

Pesanan khas untuk Mak Nyang. "Nyang oii, sat lagi hang pi pesan kat Along, Angah dengan Ajid yang Pak Lang depa beli dah cerita Upin Ipin kat depa! Pesan pi kat depa lagi kata nanti minggu depan Pak Lang balek na~~~hihihi". Bukan apa, kalau Pak Lang ni pi pesan kat blog ini, mana la anak-anak menakan Pak Lang nak tau baca. Depa bukan reti lagi godek-godek blog. Yang depa tau bukak TiubKamu tengok katon saja. Tak pon main game. Tu pon sebab Pak Lang depa ajaq. =)

Nak tau ke apa sebenarnya yang Cik Kay nak beli tadi. Konon-konon Cik Kay nak beli album yang menenangkan jiwa. Tak pa la. Nanti kalau ada duit lebih boleh la kot Cik Kay beli album ni pulak. =)


p/s: Konon-konon Pak Lang nak layan bersama dengan anak menakannya. Sekali tak tahan nak tunggu balek kampong, |Pak Lang dah layan dulu DVD Geng Pengembaraan Bermula... Huhu dah masuk kali berapa ni Pak Lang dah tengok cita ni pon Pak Lang tak ingat.

2 comments:

suhanazainal said...

berape ringgit beb harga dvd geng nih? aku pon tgh carik gak before ni asik tak kuar2 lagi aje.

KaY FaiZaL said...

Beb, aku rasa kalau kat kl murah lagi kot dari kat KK ni. Ada 2 ketul DVD siap dapat poster bapaknyer besar upin dan ipin. aku beli kat speedy dlm 30++~~ huhu. Tak kesah la mahal, janji ori. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...