January 16, 2010

Surat Untuk Encik Adnan


Kehadapan Encik Adnan yang baru dikenali,

Pertamanya diharapkan Encik Adnan sentiasa sihat sejahtera bersama Nadia di Kuala Lumpur. Tujuan Che Kay menaip surat ini sekadar menyatakan penghargaan kepada Encik Adnan yang telah membuat hati ini kembali ceria. Encik Adnan telah mengurangkan tekanan dalam diri ini. =)

Sudah lama Che Kay lihat poster Encik Adnan di merata tempat. Terus dalam kepala terfikir filem bangang apakah yang Encik David keluarkan. Oh, sungguh cepat diri ini menghukum cerita Encik Adnan! Bukan apa, mungkin poster Encik Adnan itu menyebabkan Che Kay membuat tanggapan tersebut. Huhuhu

Semalam Che Kay sempat melayan cerita Encik Adnan bersama Mak Ayam, anak-anak ikannya dan juga tidak ketinggalan Abang Askar. Semua ini berlaku setelah Mak Ayam dan Che Kay menonton 'The Making' cerita Encik Adnan. Mak Ayam beria ajak Che Kay menontonnya. Demi tidak mengguris hati dia, sampailah Che Kay ke depan layar. Mak Ayam tetap membawa rombongannya untuk memeriahkan suasana.

Untuk pengetahuan encik, semalam adalah kali pertama Che Kay duduk di barisan ke 2 dari layar. Semua tempat duduk penuh demi Encik Adnan. Tak pernah lagi Che Kay melihat makhluk sebegitu ramai memenuhi bilik ini selain cerita makhluk biru tahun lepas. Apabila paha gebu milik Encik Adnan terpampang di awal cerita, gamat sungguh bilik ni. Itu belum lagi bila babak-babak seterusnya. Memang meriah la ye sepanjang cerita ni. Che Kay dah nak gelak guling-guling tapi tak mampu. Sebagai gantinya, Che Kay gelak tepuk-tepuk kepala sambil rambut ni ditarik-tarik. =D


Encik Adnan, terima kasih kerana menjadi mat moto yang begitu sengal, selamba dan selenga! Dan paling Che Kay tak tahan adalah kejiwangan hati Encik Adnan yang kembang setaman. Tidak dilupakan baju dan seluar Encik Adnan yang sempit tu sungguh sempoi. Beli mana ek? hihihi. Apa pon, Che Kay memang puas hati dan puas gelak dengan kisah Encik Adnan ni!


p/s: Che Kay tak pandai nak bagi bintang atau bulan untuk cerita Encik Adnan. Yang pasti Che Kay nak tengok lagi! =) Oh, ya! penonton-penonton lain yang gelak menjadi pemangkin untuk Che Kay gelak puas-puas ye. Terima kasih semua makhluk yang menonton dengan Che Kay malam tadi.




Gambar Perhiasan: Budiey.com

2 comments:

suez said...

kk, aritu aku pon punye persepsi yg same. macam 'what??! cerita mat rempit lagi! bodo betul!' ye, begitu cepat juge aku menghukum.

tapi mase tu aku belum tau sape belakon. bile dah tau sape adnan, dengar review dari kengkawan dan dari fafau. hmm macam nak tengok gak. ;-)

Che Kay said...

sue:
tengok jangan tak tengok! memang sengal la sam tu. fafau pon sampai nak promote dlm melodi kan tadi. hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...