November 15, 2009

~Masih Belum Jumpa Kamu~



Erm tak tahu la berapa kali Cik Kay ulang dengar lagu ni untuk hari ini.

Yang pasti macam kena je dengan Cik Kay.

Korus dia sungguh manis.

"Mmmm...I might have to wait.
I'll never give up.
I guess it's half timing,
And the other half's luck.
Wherever you are.
Whenever it's right.
You'll come out of nowhere and into my life.
And I know that we can be so amazing.
And baby your love is gonna change me.
And now I can see every possibility."


Erm sekali Cik Kay terfikir....

Betul ke Cik Kay tak jumpe?

Atau dah jumpe tapi tak pasti?

Mungkin juga tak berani?

Apa pon juga yang berlaku, yang pasti bila ada jodoh pasti ketemu juga!

Oh, tetiba Cik Kay rasa sungguh optimis! =)



4 comments:

Zainatul Emelia said...

I pun suka lagu ni...
michael buble yang dah jadi ala-ala jason mraz... anyway, lagu ni memang best!!

KaY FaiZaL said...

Sweet kan lagu ni. Bila hang taip mcm jason mraz, baru aku perasan. Ada style JM kan. Hehe

aDie dALi said...

saabq na cik k..ade nye tu.. :)

KaY FaiZaL said...

Baik Che adie....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...