November 30, 2009

~ Suka Suki Di Tanjung ~

Pejam celik berulang kali, hampir 6 purnama lamanya berada di Tanah Borneo ini. Macam-macam yang berlaku. Che Kay sedar sepanjang waktu itu, diri ini sering meroyan itu dan ini serta dok kecik hati. Berulang kali Che Kay katakan diri ini sunyi dan perlukan teman untuk bersembang. Erm....tak mengapa. Lupakan saja.

Sesungguhnya, dalam waktu yang begitu lama, sudah semestinya ada waktu yang bergembira bersama kawan-kawan yang kita menumpang kasih sayang. (Eh, boleh tumpang-tumpang ke? Ish ish ish mana boleh.Nanti ada orang marah.).

Argh!!!!!! Dah semangat tahap gaban nak buat pasal aktiviti suka suki, baru perasaan yang gambo banyak tak da. Semua ni disebabkan ada orang tutup suis komputer. Oleh sebab tu, mari layan pemandangan di salah satu lokasi untuk bersuka suki, Tanjung Aru! Konon-konon nak tengok matahari terbenam la ye. Btw, ini adalah aktiviti lama. Semuanya semata-mata mencuba kamera pinjam. hehe =)

Konon-konon datang sini nak tengok matahari terbenam.

Di sini ada kedai yang nampak eksklusif.
Siap ada persembahan kaum etnik Sabah di malam hari.

Ni la Mat yang lepak di tanjung ni bersama Che Kay.
Seperti biasa Mat ni bergayut dengan awek dia sepanjang masa.
Hahahaha

Menarikkan ABC ni! Mat atas yang makan ABC ni.
Macam sungguh menyihatkan dengan segala buah yang ada.
Tapi Che Kay rasa ABC Sek 2 Shah Alam lebih mengancam!
Terkenang-kenang!

Nasi ni Che Kay yang makan.
Tak ingat apa nama nasi ni.
Yang penting TAK SEDAP!

Di sini ada macam-macam!
Ada sayap, ada sate
Erm....lazat!

Yang masam-masam ni harus la kaum wanita paling minat.
Che Kay tak minat makan benda ni.

Jagung dan kacang pon macam menarik!

Sayang seribu kali sayang, surau dia sungguh kepam!

Sebagai penutup, mari saksikan video.
Konon-konon orang tu nak jadi pengacara.
Hehehehe


6 comments:

wawa said...

jgn sedey2 ye...
em kay, ABC tu ingatkan aku kt ABC Sekyn 2 la.. huhu...

Che Kay said...

Entry Che Kay ni sedih ke? huhuhu.

hujan2 ni buat rindu ABC sek2. lapo! Wa bila nak gi KL? hehehe

aDie dALi said...

meriah nye.. siap ade syub lg..wow!

Che Kay said...

haha beria adie nak wow. Mat tu my officemate.

eida said...

bes nyer kaykay....
siap bunyi2 tarian sabah lagi....

Che Kay said...

eida: kalau ko ada mesti ko pon terkinja2 menari ikut irama. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...