September 22, 2010

Penakutkah Saya?

Setelah entah berapa kali layan di rumah dan disambung dengar pula selama 4 jam 30 minit atas bas dari Penang ke KL, Che Kay rasa dah tahu yang mana satu betul-betul melekat dalam hati. Itu sambung lagi dilayan atas bas Sky Bus dan juga atas kapal selama 2 jam 30 minit. Inilah yang betul-betul layan! Jangan ditanya kenapa, kamu layan saja....




Yuna - Penakut
Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau kulepas saja

Oh ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil untuk kau bertanya jika kumencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya....

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat kukehilangan
Beban yang tak pernah kau cuba ringankan

Oh ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil untuk kau bertanya jika ku mencintaimu juga
Kau bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali kucuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Bukan milikku


Nak beli album baru Cik Adik ni? Sila ke Laguna Music
Layan betul la album baru dia!~


p/s: Gambar kat atas konon-konon style penakut. hehehe takut ke?

p/s lagi: Rasanya saya memang takut untuk beri komitmen dengan 'orang lain'. Banyak perkara yang perlu saya dahulukan. Oleh sebab itu saya harap yang lain faham-faham je la ye. =)

3 comments:

Al-Scheira said...

justin bibir akhirnya selamat sampai ke sabah ye..alhamdulillah

Che Kay said...

hahahahahaha ko ni man! saje je tau buat lawak!

kak ina mail said...

takutnya dengar lawak ko.khe khe.yuna bst.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...