October 17, 2010

The Thing About Love...

Sebenarnya saya sudah lelapkan mata.
Tapi terjaga kembali.
Sambil berfikir tentang segalanya.
Adakah saya tiada emosi?
Adakah saya tidak punya hati?
Adakah saya tidak pernah merasainya?
Satu persoalan yang tidak menuntut jawapan.
Sekadar mencari kepastian dalam diri.
Adakah saya pentingkan realiti?
erm...

Kebetulan pula terdengar bait-bait lirik lagu,

"Everybody laughs
Everybody cries
Sure it could hurt you baby
But give it a little try
See that's the thing about love"

Bertambah erm....

Yang pastinya semua gundah gulana ini berpunca dibawah ini.
Menganggu emosi di hujung minggu.
Membuat jiwa dilanda kesedihan...



p/s: Patutlah layan cerita ni, rupanya berdasarkan novel Nicholas Sparks! Antara novel dia yang dah jadi filem adalah A Walk To Remember & The Notebook. Dear John ni dah keluar tahun lepas. Baru ada kesempatan tengok. =)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...