August 26, 2011

Soalan Bocor !!!


Memandangkan peperiksaan awam sekolah pon akan tiba tidak lama lagi. UPSR, PMR la, dan terpenting SPM. Ramai murid yang sedang pulun buat persiapan.Tak kiralah persiapan untuk peperiksaan mahu pun Hari Raya dan Kemerdekaan~(Bendera dengan ketupat riben dah gantong ke uols di rumah masing-masing? Che Kay sekadar nak gantung kad raya je. Masih style lama. hihihi)

Sebelum raya sempatlah Che Kay ikut kawan-kawan shopping sempena Syawal. Kaedahnya bukan baju ataupon spender raya yang diorang beli. Bertimbun-timbun buku dibeli. Katanya kawan-kawan semuanya cikgu. Walaupon dah nak raya tetap teringatkan anak murid. Beli pulak semua buku-buku soalan ramalan untuk latih tubi anak murid.

Kalau ikutkan anak murid mesti lagi suka dapat soalan bocor kan! Siapalah yang tak suke kalau dapat. Harus cemerlang nanti keputusan diorang. Tapi apalah maknanya cemerlang kalau dah dapat soalan bocor. Tapi kan ada soalan bocor yang dah lama kita dapat. Kaedahnya cemerlangkah kita nanti? Huhuhu seram pulak nak menjawabnya.

Katanya Soalan Dari Kubur bakal terbit September 2011.
www.karyabestari.blogspot.com

p/s: Semoga kita sama-sama akan cemerlang~


2 comments:

encikReza said...

hahahahahahaa
selamat ari raya ck!

Che Kay said...

selamat hari raya juga encik reza!selamat hari raya juga encik reza!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...