October 28, 2009

Peraba Bersiri

Sumber: Hasil lukisan oleh Peraba Bersiri 2


Hari ni Cik Kay teringin nak kongsi info tentang PERABA BERSIRI. Sejak akhir-akhir ni di pejabat ni ada la seorang dua suka meraba orang. Mereka ni hanya akan meraba sesama jantina mereka sahaja. Peraba Bersiri 1 adalah seorang ibu kepada anak yang sungguh comel. Manakala Peraba Bersiri 2 adalah seorang lelaki yang tidak dapat dipastikan keTERUNAannya. Cik Kay pon cuba meng’Google’ perkara ni. Yang jumpa hanya ini. Tak pa la…

Cik Kay tak kisah dengan aktiviti mereka yang suka meraba sana sini. Sedikit pon tak tak luak apa yang disentuh mereka. Jauh sekali kalau nak didefinasikan sebagai gangguan seksual. Biasalah kadang-kala bosan bekerja, tangan pon nak menjalar sana sini. Semua itu sekadar usikan sesama rakan sekerja. Kalau tangan tu ’meraba’ dengan penuh nafsu, memang nak kena tendang dengan kaki yang tak pandai tendang bola yang perlu ditendang.

Semalam ketika insiden yang sama berulang, tetiba Cik Kay teringatkan satu lagu. Lagu ni memang sesuai nak bagi orang-orang yang suka meraba ni insaf. Hehehe. Beria Cik Kay panggil dia ke sisi komputer. Diberi kepadanya earphone, dipasangkan lagu itu dan Cik Kay berlari jauh dari dia. Hahahaha tergelak dia mendengar lagu itu. Cik Kay berdoa dia akan insaf daripada aktiviti tak bermoral itu. Hihihi =)

Nak tahu lagu apa yang Cik Kay pasang? Ni ha ada kat bawah. Hehehehehehehe.


"Touch my body
Put me on the floor Wrestle me around Play with me some more
Touch my body
Throw me on the bed I just wanna make you feel Like you never did.
Touch my body
Let me wrap my thighs All around your waist Just a little taste
Touch my body
Know you love my curves Come on and give me what I deserve
And touch my body"

Haha mesti Peraba bersiri 2 tu insaf dengar lagu Kak Mariah yang Cik Kay tuju dekat dia. =)

~Tamat~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...