January 14, 2013

Tercipta Untukmu...

Che Kay tak pasti la sama ada kawan-kawan yang ada di Muka Buku sana tu pernah membuka blog MJ ni. Rasanya kebanyakkan yang baca blog ni lebih kepada rakan-rakan blogger dan juga orang yang tersesat ketika sedang menggunakan Cik Google. 

Seandainya ada yang membuka MJ hari ini, Che Kay nak tujukan salah satu lagu kegemaran kepada pasangan mempelai yang telah melangsungkan ikatan suci pada minggu lepas. Minggu ini berlangsung pula majlis di sebelah mempelai lelaki. Lagu ni dah lama Che Kay minat. Jika dikirakan tahun ini mungkin genap sedekad kewujudan lagu tersebut. 10 tahun dahulu terguling-guling Che Kay kat Kolej Perindu layan lagu ni ulang tanpa henti sampai esok pagi. Punyalah minat katakan. =)

Kepada kedua mempelai, hayati bait-bait lagu indah ini. Che Kay tak ada harta atau hadiah yang terbaik untuk diberikan. Hanya doa untuk kalian. Semoga berbahagialah hendaknya. 


"Sedalam cinta sayangi dirinya
Jangan pernah ada air mata
Bahagiakan selalu tercipta untukmu

Setulus hati kasihi dirinya
Tawa dan duka biar bersama
Dakaplah cintanya di dalam rindumu

Bintang, bulan dan matahari
Turut samakan tersenyum
Melihat indah kehidupanmu
Walau sehingga memutih rambutmu"


p/s: Bila menghadirkan diri ke walimah kawan-kawan, Che Kay turut menumpang rasa kebahagian yang sedang berterbangan di udara. Walaupun bersendirian, rasa yang hadir dalam hati itu mendamaikan bila melihat kawan-kawan bahagia... =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...