June 6, 2009

Sidang Ke Duabelas

Salam,
Aku agak kepenatan untuk menaip kata-kata indah untuk dijadikan bahan bacaan pada hari ini. Hanya ini aku mampu berikan untuk pengganti bicara. Untuk gambar yang lebih banyak, sila lawati MukaBuku aku. =)


Pak Lang dan anak menakannya, Din.

Kay, Kak Siti, Nor

Sahabat Seperjuangan

Kami... (Nor, Rozi, Kay)

Halem, Nor, Kay, Rahim

Waktu yang dinantikan....
( p/s: Ini la keputusanku. Rujuk di sini )

Mereka yang cuti separuh hari...... =D
(mereka buat aku terharu. Sila rujuk di sini)

Terima Kasih, Terima Kasih , Terima Kasih!

TERIMA KASIH ini kuucapkan kepada semua yang sudi memberi kata-kata ucapan untuk Selasa lepas, yang sudi sms, yang sudi call, yang sudi kirim hadiah, yang sudi bagi hadiah, yang sudi menunjukkan muka dan juga yang menjelma di tengah2 orang yang ramai. Daku sungguh terharu...... =)


6 comments:

Emelia said...

laa... konvo ka?? aku tak tau la kay.. kalau tak aku mesti pi bagi hadiah @ bunga... aku ingat lagi hang pi bagi hadiah kat aku masa aku konvo dulu.. lain kali kita jumpa..aku belanja k!

KaY FaiZaL said...

hang nak tau macam mana, aku habaq pon tak. hihihi. tak pa, aku tak kesah. kalau hang nak belanja boleh saja. hihihihi. penat sungguh la konvo belah petang ni. pukui 6 baru kuaq dewan! snap snap picca 630 aku dah pulangkan jubah. ape pon aku happy! =D

suya said...

kk congrats!!!!;D

suhanazainal said...

Akhirnye baju melayu hitam dgn manik2 di tangan yg jadik pilihan ko ek k? Congrats!!!

KaY FaiZaL said...

suya: terima kasih suya darl!

sue: ye sue, itu yang lebih selesa untuk dipakai.terima kasih sue!

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

emm taniah jugak...tp klu senang update pasal kehidupan ko kt sana cik kay kay...
heheheh so tggu next year aku dtg sabah..maybe ngan man kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...