August 19, 2010

Andai Saya Lady Gaga... (Edisi Sakit Jiwa)

Kalau saya Lady Gaga, mesti saya dah kaya! Hahaha
Bila sedang sakit jiwa, apa yang ada
di sekeliling boleh dijadikan ubatnya...
=)

Ada ka Lady Gaga pakai macam atas ni? Hahaha Nda La Kali~


Andai Saya Jadi Barang... (eh ada gambo berulang. tak kesah la)


Paling best jadi kipas! Hehehe Sejuk je...

Btw ni aktiviti suka suki menyalurkan stress saya
daripada level 100 ke level 0.
Aktiviti kamu bagaimana?


p/s: buat mak & ayah di kampung, jangan risau anakmu di perantauan...

5 comments:

Muslimah Perth said...

Lady Gaga illuminati/freemason, tak caya google. Lagu2 dia dan video clip dia berunsur sembah syaitan (illuminati/freemason). mereka ni agen dajjal. serious tak tipu.
http://wakeupproject.com/VList.asp?Series=1
Tengokla the arrival sampai habis, mungkin baru lebih faham. Depa tgh mind control org sedunia dgn lagu2 Lady Gaga. Hati2lah

Che Kay said...

Terima Kasih atas info yang dikongsi Cik Sheri. =)

grafreak said...

ni memang buang tabiat dah ni. haha

Che Kay said...

Syuk> hihihi

.:|kamaryeah|:. said...

seb baek che kay bkn lady gaga tau~
hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...