August 6, 2010

Nak Menyanyi Lagu Beyonce!

Tak tahu kenapa, tiba-tiba badan rasa seram sejuk! Masa tengah merempit (memang la sejuk naik moto malam2), aku terasa sesuatu.Terus bulu tangan meremang!Teringat tentang cerita yang dah taip di blog, teringat status di MukaBuku dan juga teringatkan majlis yang akan berlangsung pada esok! Bagaikan pernah aku buat sebelum ni. Macam dah lalui semua perkara tu! Dan paling susah hati bila macam ada sesuatu buruk pasti berlaku.Tapi......entahlah. Adakah semuanya pernah aku termimpi? Adakah aku dejavu? Yang pasti aku bukan Deja Moss.....dan aku terus nak menyanyi lagu Beyonce!



p/s: serius! rasa macam tak sedap hati...... Adakah aku fobia dengan mak tiri? Matilah kalau dia mengencang kat majlis esok! Huhuhu (sedang urut dada suruh sabar... kena kuatkan mental ni!)

2 comments:

grafreak said...

ang urut dada tapi beyonce tak leh blah punya goyang dada. haha

tawakalpada Allah je

Che Kay said...

grafreak> hahaha aku cari video klip dia tapi gambaq tak best. ni je yang 'Best'! hahaha

tawakal tetap tawakal. =) pagi ni ok dah. kepala tak serabut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...