November 15, 2011

Jom Undi: Show AIM Mana Lebih Best?

Ok, Che Kay tahu macam dah basi kalau buat entry pasal Anugerah Industri Muzik. AIM adalah salah satu award show yang sukar untuk Che Kay lepaskan peluang tonton di tv. Sejak show ni disiarkan, rasanya baru sekali saja Che Kay terlepas siaran. Masa tu Che Kay tak tengok tv sebab Che Kay ada di PWTC tengok depan mata! Peluang sekali seumur hidup katanya masa tahun 2005.

Antara show dalam AIM 18 yang Che Kay suka sangat haruslah persembahan Diva Pujaan bersama dengan 2 suara yang lain. Walaupon part show 3 suara Che Kay hanya mampu tengok di Tiub Kamu, aiyoooo meremangnya tak hingat! (Kaedah tak dapat tengok kat Astro Ria sebab housemate tukar pi Final Hoki Piala Sultan Johor. Rasa nak berguling je masa tu. Dah la ngam-ngam 3 suara nak nyanyi. Tapi adat berhousemate la kan, kena 'beri dan terima'.)


Bila tengok persembahan 3 Suara ni kan, Che Kay teringat AIM 17. Dalam hati kata "Eh, macam style tahun lepas!". Puas Che Kay memanggil kembali memori yang ada. Lepas rewang-rewang dalam Tiub Kamu, baru jumpa jawapannya.

Kalau tahun ni Ning, Shila dan Jac bergabung atas nama 3 Suara, tahun lepas pon ada 3 suara bergabung. Gabungan suara ni harus dipanggil Suara 1Malaysia gitu. Masih ada Jac, tetap ada 'Shila', tapi yang ini sudah jadi Dato' bersama heroin Nasi Lemak 2.0, si Karen Kong. Diorang bertiga nyanyikan lagu bertajuk Cinta Ada. Dan lagu ni juga dapat 1 award untuk susunan muzik kalau tak silap.


Lagu Beribu Sesalan dan Cinta Ada ni betul-betul buat Che Kay tekan butang play banyak kali. Dua-dua Che Kay suka. Dua-dua bikin bulu romaku meremang bila part tinggi. Jadi Che Kay saja la nak tanya kamurang yang tersinggah di MJ ni, mana satu yang lebih kamurang layan?

3 Suara vs Suara 1Malaysia
p/s: Sejak akhir-akhir ni, Che Kay asyik lapaq je.
Dah macam orang mengandung!

6 comments:

encikReza said...

lor..
undian aku mbuatkan 3 suara seri ngan suara 1Malaysia

xoxo

Che Kay said...

encikReza:ok le tu. hehehe. aku saje try test buat undi2 ni. baru belajar kat tutorial mana ntah. jadi le pulak. hehehe

encikReza said...

pasni ajaQ kami boleh?

Che Kay said...

boleh je encikReza~

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

makan je selagi leh makan che kay

Che Kay said...

makan ape anis?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...