March 3, 2009

LATEST: SAYA KBBS DENGAN 'KAMBENG'

Berdasarkan situasi yang berlaku seperti artikel lepas, dengan ini saya sudah boleh berkawan baik dengan KAMBENG! Walaupon kambeng itu busuk, tetapi saya tetap wangi ye! Terima kaseh pada deodorant dan minyak wangi yang ada. Memandangkan air dalam tong biru sudah berkurangan, saya dengan rajennye membawa baldi turun. Harapanku hendak mengambil air dari tong SYABAS. Huhu.Kecewa air dalam tong sudah habis.

Kebetulan ada orang kata dekat parking motor ada air. Saya pon berjalan dengan lemah lembut menuju tempat itu. Wah! Menakjubkan. Datang mana air ni? Yang ada hanyalah paip getah yang disambung-sambung lalu air mengalir tanpa henti. Kebetulan tak ramai. Ada la dalam 3 orang iaitu saya, seorang Cina dan seorang kakak Seberang. Kakak Seberang ni kata air ni air bukit. Patut la tak nampak tong SYABAS. Kakak ni siap bawak baju nak basuh. Erm sempat je nak basuh baju ketika saat genting macam ni. Semasa saya tengah tadah air, upss ape tu kakak Seberang ni buat? Terkaget sebentar melihat dia melondehkan baju kecik dia tanpa bukak baju. Hehehe. Dia nak basuh baju tu sekali rupanya. Kata dia dari semalam dia tak mandi. Kesian dia. Dah habis tadah air, saya pon bawak balek baldi biru dan baldi merah berisi air naik keatas rumah. :)

Bila tengok baldi biru tu erm dalam hati bagus jugak tak buang baldi ni. Walaupon baldi ni dah 10 tahun, masih sudi berkhidmat untuk tuannya. Baldi ni beli khas nak masuk Kolej Kurniawan. Nama PONGEK tu ada lagi bawah bontot baldi. Erm.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...