March 11, 2009

Mari Menjadi Jelita Bersama-sama

Kembali lagi bersama Konah pada hari yang mulia ini. Ada kawan-kawan bertanyakan lagi pada Konah yang cantek ini tentang rahsia kejelitaan yang boleh dikongsikan bersama. Memandangkan Konah bukan guru yang tepat untuk mengajar semua ilmu kecantikkan ini, jadi Konah mencari alternatif yang boleh kita sama-sama belajar dan juga amalkan di hari-hari mendatang. Mari kita lihat rahsia kejelitaan pada hari ini.

1. Chocolate Anti Aging Mask
Untuk makluman semua, segala bahan yang diperlukan mudah dan senang didapati di kedai runcit berdekatan rumah kita. Kalau tak ada, cari la di kedai lain di daerah anda.




2. Rahsia Wajah Tanpa Jerawat (Beauty Secret to No Pimples)
Berdasarkan video yang telah Konah tonton, bahan yang diperlukan cukup mudah. Bangun, pergi dapur anda dan carilah gula. Menurut komentar yang telah di tinggalkan pada video ini, tip mengunakan gula ini berkesan. Sila lihat untuk tahu dengan lebih lanjut bagai mana untuk menggunakannya. Amaran: Tuan yang beraksi dalam video ni banyak cakap. Jadi sabar je la ye.



3. Lipgloss anda dah habis?



4. Simple Everyday Look
Konah amat suka dengan gaya dan tunjuk ajar oleh Tok Guru Michelle Phan. Konah tahu ada kawan-kawan yang terkial-kial nak makeupkan diri sendiri. Mari belajar cara mudah untuk pemakaian hari-hari. Konah nak ajar sendiri Konah tak pandai. :D



Selamat mencuba ye! Kalau ada yang tak jadi, jangan marah Konah. Ini semua hanya perkongsian ilmu. hihi

~Markonah~

1 comment:

Faizal Ahmad said...

wah2 abg markon, sy sgt terkesima membaca post2 abg markon. sy arap abg markon dpt menulis tentang penanaman anggur secara komersial menggunakan teknologi baru.

ini kerna tidak ramai yg mengatahui tentang teknik ini. abg markon hebat! sy sokong abg markon.haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...