April 24, 2009

MARI MENGUNDI HANIS ZALIKHA!

Muka yang sungguh suci beraksi bersama Lipice....

Oh! macam ni sapu pengilat bibir... Bukan macam sapu kapoq kasut ok! :D

Gambar-gambar cun dicilok di http://inibelogsaya.blogspot.com/

Hari ni Konah sungguh teruja baca belog idola Konah, Si Cik Hanis Zalikha! Dulu masa dia tak menang MDG 1, Konah kecewa juga (walaupon tahu rancangan ni lambat. hihi). Buat kawan-kawan Konah yang tak tahu benda, meh la lepak-lepak dekat belog dia. Cik Hanis ni masuk lagi peraduan. Dia ajak kita undi dia! Marilah mengundi. :)

Bak kata Cik Hanis, untuk mengundi sila ke laman sesawang Lipice di sini. Lepas tu masukkan 
haniszalikha@hotmail.com dekat 'search'. Marilah undi ye kawan-kawan. Konah tak de untung satu sen kalau dia menang. Yang penting Konah gembira! hahaha. Erm jap nak fikir sebab utama untuk undi Cik Hanis...... Kita tak perlu sebab OK! :D

4 comments:

grafreak said...

kawan ko ek. lelaki boleh je nak pakai gak kan. nnti beli ah. pastu aku submit juga :D

Kay Faizal said...

ish awek ni bukan kawan aku la. aku suke baca belog dia sebab belog dia best!

Nabil Aizat Abdul Rahman said...

woh2...bangga hanis jadi idola kaw..bagus2...mari pangkah nama hanis..jom mengundi..

Kay Faizal said...

Nabil Aizat Abdul Rahman:
Idola sangat la kan. hihi. Suke baca belog dia. Ko lagi best! Sebab ko kawan dia. haha. Bukan apa, kadang2 best baca kehidupan budak2 yang masih muda belia remaja gituh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...