April 14, 2009

I MISS HIM SO MUCH!

Maaf kawan-kawan, ini bukan kenyataan yang berani mati. Tapi aku memang sungguh rindu kepada si dia! Rasa macam tak betul sikit pon ada. Kenapalah dia buat aku rindu sangat ni. Kalau la dia faham bagaimana aku rindukan dia, mesti dia akan telefon aku. Kaedahnya dia tahu ke? Tak pe la walaupun dia tak tahu, ni aku nak bagi tahu dia, " I miss you, darling, intan payung!" Ni baru seminggu tak jumpa. Kalau sebulan macam mana la pulak rasanyakan! Tak pe, nanti bila dah jumpa hilang la rindu. Nasib baik ada gambar untuk ditatap. 

Ajid, nanti sabtu ni Pak Lang Jan mai tengok adik na! :)

p/s: oh, sungguh gedik rasanya hari ini! la la la la la la 

1 comment:

suhanazainal said...

gamba 7 bulan tu kiut. kem salam ek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...